| LA POESIA IN SICILIANO. | |
|
|
Autore | Messaggio |
---|
Antonio Schifano Paesano di Voci_D'Oltreoceano
Numero di messaggi : 72 Età : 58 Località : Offenbach Germania Umore : Allegro Barra delle Regole : Reputazione : 0 Punti : 89 Data d'iscrizione : 31.05.09
| Titolo: LA POESIA IN SICILIANO. Sab 13 Giu 2009, 10:52 | |
| Acqua di mari
L'acqua di lu mari è tanta! Ora è 'na carizza pi la rina, poi 'na valanga pi lu scogliu. Ora è frinisia cu tantu dogliu, e po' malincunia vispirtina. Curri, s'affanna, s'arrabbìa, si stanca... e cchiù nun canta. L'acqua di lu mari è veru tanta! | |
|
| |
Numero di messaggi : 72 Età : 58 Località : Offenbach Germania Umore : Allegro Barra delle Regole : Reputazione : 0 Punti : 89 Data d'iscrizione : 31.05.09
| Titolo: Re: LA POESIA IN SICILIANO. Sab 13 Giu 2009, 10:55 | |
| Bedda signura
Picchì nun mi vulisti cchiù tra la to genti bedda signura di ciuri 'i mennula odurusa, bedda Girgenti, picchì di lu to beni 'un n'appi nenti sta figlia di lu to sciatu assa' smaniusa? Ju, l'occhi 'nni lu to mari ci lassava, ju, l'arma 'nni lu to celu libbirava! E tu bedda signura chi mi dasti? Nenti di tia m'arristà, ma tuttu di mia ti tinisti: lu meggliu tempu, li primi suspiri e la biddizza. E tu bedda signura chi mi dasti? Sulu ogni tantu...'na carizza. Però, ci fu cu' cchiù di tia appi forza scippannuti 'n'agnuni 'ntra 'na chiazza, 'na chiazza 'nfacci lu mari situata e di virdi giganti cunfurtata, ca adaciu movinu li fogli paciusi pi fari a ninnaredda a Chiddi 'nchiusi, dda chiazza unni la paci eterna è garantita e d'unni sta figlia allammicata t'avi a mannari l'ultima vasata. | |
|
| |
| Titolo: Re: LA POESIA IN SICILIANO. Sab 13 Giu 2009, 10:58 | |
| Na matri
'Na matri è chidda ca tuttu 'nni lu cori s'arricogli, 'na 'ngustia, 'nu turmentu, 'na gioia e 'na spiranza di li figli, tinennusi li mali di lu munnu e limpiannucci la vita di l'affanni. Parla 'na matri ! | |
|
| |
| Titolo: Re: LA POESIA IN SICILIANO. Sab 13 Giu 2009, 11:03 | |
| Ancora...sempri
Ancora, ancora, turnati ancora mumenti 'nfatati, dilizi sculuruti di quannu u cunticeddu mi facjanu muvennu la vuccuzza comu pi parlari e cantu di cardiddi 'nni l'arma m'arrivava ! Di quannu cu a manuzza lu jtu m'affirravanu, pruvannu tuttu 'nzemmula amuri 'nni lu dari e piaciri 'nni lu teniri, L'avissu vulutu eterni ddi mumenti, pi sempri dd'armunia fatta di piulìi e di silenzi, e la vulissi ancora 'na manuzza ca mi cerca, 'na vucidda ca mi chiama... ancora, ancora, sempri ! | |
|
| |
| Titolo: Re: LA POESIA IN SICILIANO. Sab 13 Giu 2009, 11:07 | |
| Mi piaci 'u me' dialettu
Mi piaci 'u me' dialettu, mi piaci, mi piaci, mi piaci di quannu avja du' anni e me' matri m'annacava: - Ninna vò, ninna vovedda, dormi, dormi, palummedda... - Mi piaci di quannu 'u me' fratuzzu risugliava li carusi nno'bagliu gridannu: Picciò, nni mucamu ? - Mi piaci di quannu mi taffiava cicaruna 'i latti cu pani 'i casa minuzzatu e sucameli 'i simula ammargiati 'i sucu. Mi piaci di quannu qualcunu pi la strata, passannumi vicinu murmuriava: - Ti spardassi di vasati, - facennumi 'ncricchiari 'i quadanati. E mi piaci puru ora sparari 'nne' l'oricchi: - Nun m'atturrari, - a cu' lu cuètu nun mi voli dari. Mi piaci cantuniàri a mala genti sdivacannumi la panza senza canniari li paroli. Mi piaci, addimurari 'nna me' terra, manciari a muzzicuna a cu' la sparra e farinni minnitta 'i cu' la nzunza. E lu parlu sempri 'u me' dialettu, lu cantu a li timpi timpi caminannu o nno' zarbatu, circannu zarchiteddi pi lu maccu e vanniannu mentri 'nforza lu sciroccu: - Fimmina sicula sugnu e mi nni vantu ! - | |
|
| |
| Titolo: Re: LA POESIA IN SICILIANO. Sab 13 Giu 2009, 11:09 | |
| SPERO CHE VI PIACCIANO NON SONO MIE NON SONO A QUESTO LIVELLO CIAO A TUTTI :: | |
|
| |
giusy Consigliere di Voci_D'Oltreoceano
Numero di messaggi : 494 Età : 59 Località : staten island N.Y Reputazione : 8 Punti : 293 Data d'iscrizione : 08.01.09
| Titolo: Re: LA POESIA IN SICILIANO. Sab 13 Giu 2009, 12:09 | |
| belle...... bravo nino anche se non son tue e` sempre bello leggere delle belle poesie | |
|
| |
rita Voci_Moderatori
Numero di messaggi : 1160 Età : 65 Località : aspra Reputazione : 6 Punti : 518 Data d'iscrizione : 27.10.08
| Titolo: Re: LA POESIA IN SICILIANO. Sab 13 Giu 2009, 12:11 | |
| molto belle..... ma di ki sono??? | |
|
| |
annamaria morana Assessore di Voci_D'Oltreoceano
Numero di messaggi : 1652 Età : 47 Località : bergamo Occupazione/Hobby : impiegata/cinema Umore : a colori Reputazione : 27 Punti : 910 Data d'iscrizione : 02.11.08
| Titolo: Re: LA POESIA IN SICILIANO. Sab 13 Giu 2009, 13:36 | |
| SI NINO VOGLIAMO SAPERE L'AUTORE...COMUNQUE HAI AVUTO UN PENSIERO TROPPO CARINO PER TUTTI NOI CHE OGNI TANTO SENTIAMO NOSTALGIA DEL DIALETTO... | |
|
| |
| Titolo: Re: LA POESIA IN SICILIANO. Sab 13 Giu 2009, 14:13 | |
| LAUTRICe DI QUESTE POESIE SI CHIAMA Esther Ciulla NON SO CHI SIA MA HA BELLE POESIE. | |
|
| |
Contenuto sponsorizzato
| Titolo: Re: LA POESIA IN SICILIANO. | |
| |
|
| |
| LA POESIA IN SICILIANO. | |
|